Stronka poswięcona tematyce DRAGONBALL dużo drobiazgów i bajerów. Skiny,gify,obrazki,gry,filmiki i inne!!!!!!


 

POLECAMY!!

Działy:

- Mroczna Kampania - opowieści o przygodach graczy DBRPG - ogólno krainowa sesja, czy gracze przezwyciężą zło ?!

- Wojna Światów
- możliwość podbijania przez gurków i graczy innych

krain, stajecie się Imperatorami - podbijacie, ratujcie bądź gódźcie !!

- Co by było gdyby? - jako gracze zostajecie w przedziwny sposób wcieleni w losy bohaterów DB - jak myślicie co by się stało gdyby dzięki waszej pomocy Goku w walce z Radimem nie trafił do zaświatów?! albo gdyby Gohan nie pokazał swoich niebywałych zdolności?!

- Podopieczni - rola Guru jest bardzo nudna czasami, dlatego warto ją urozmaicić - co wy na to? walki między gurami za pomocą podopiecznych ?!

- Kwiatki z sesji- różne wpadki graczy z przeróżnych sesji i światów

 

 

 

 

Panel Gracza - tu możesz ujrzeć swoją postać - wpisz hasło i się zaloguj


- Newsy
- FORUM
- Download
- Tworzenie Postaci
- ZAPISZ SIĘ
- LAMER
- Laye na zamówienie
- Księga gości
- Ściągawka
- Wymiana
- Ekipa
- FAQ
- Chat
- Inwencje
- Gracze i krainy
- Turniej
- Panel logowania
- Mroczna Kampania
- Kwiatki z sesji
- The Best Off - najlepsze zgłoszenia
- Zgłoś Błąd na stronie!
 


- Zasady
- Rasy
- Przemiany
- Stany postaci
- Religie
- Style Walki
- Ataki energetyczne
- Ataki fizyczne
- Ataki rasowe
- Ataki mieczowe
- Ataki graczy
- Aury
- Combosy
- Umiejętności
- Magia
- Pojedynki
- Ekwipunek
- Artefakty
- Bronie
- Pojazdy
- Mikstury
- Trening
- Trenerzy
- Wady i Zalety
- Zen
 


- Kostka
- ALE O CO BIEGA?
- Sesje
- Świat
- Wojna Światów
- Wojna Klanów
- Co by było gdyby?
- IRC
- #DBRPG
 


- KI (new)
- Bestiariusze
- Dolegliwości
- Choroby
- Fuzje
- Gildie, klany itp
- Hazard
- Kryształy
- Pieczęcie
- Podopieczni
- Smocze kule
- Symbole
- Wszczepy
- Zaświaty



- Łowca Głów
- Przemytnik
- Nauczyciel
- Detektyw
- Ninja
- Samuraj
- Pirat
 


- Cyborgach
- Demonach
- Sayanach
- Tsufulach

- Akira
- Błędy
- Bogowie
- Capsule Corps
- Cyborgi
- DBAF
- DB Film
- Drużyna Z
- Fuzje
- Ginyu Force
- Gry
- Imiona
- Kame
- Kinto
- Liczby
- Miecze
- Naukowcy
- Odcinki
- Pary
- Planety
- Postacie
- Poziomy mocy
- Poziom SSJ
- Rasy
- RR
- HBTC
- Słownik
- Śmierć
- Turnieje
- Zaświaty
- Zwierzęta
- Życzenia


- Avatary (89)
- Banery (9)
- Splashe (7)


- Fanarty
- Opowiadania

- Problemy Walki
- Ocenianie i Odgrywanie
- Jak pisać system RPG
- Poradnik (new)



.: ANIME TOP100 :.
::(: Manga Toplista :)::
mangowa.toplista.pl - manga, japonia, j music
MANGA I ANIME TOPLISTA
DB-Tenshin Toplista
KAME TOP
Toplista Dragon Ball
Dragon Ball Nao TopLista


Crusaider's - kosmiczni podróżnicy

Batter jin:


Płeć: Dowolna
Wiek: 12-80lat
Charakter: Dowolny
Techniki Początkowe: Hiper Bukujutsu, blue comet, Bukujutsu

 Rasa wielkich niebieskoskórnych istot. Bardzo lubią rasę Sarianinów, i razem z nimi potrafią tworzyć świetne techniki. Cechują się wielką szybkością, mimo tego iż są bardzo umięśnieni. Są uważani za najszybszą rasę w kosmosie. Potrafią także wyśmienicie (i oczywiście szybko) latać. Krążą nawet plotki, że to oni wymyślili technikę Power Bukujutsu, która pozwala na szybsze latanie.

Cechy:

+2 Sz

-1 Ogł

-1 Sw

 

Moc Wkurzenia: 30%

- Latanie: 5 ki za turę
- Co 2000 bp Sz + 1

 

Sarianie:


Płeć: Obojętnie
Wiek:16-90 lat
Charakter: Dowolne
Techniki początkowi: Ki ball, red comet, Bukujutsu

 Rasa niskich, czerwono-skórych, biało-włosych wojowników, świetnie współpracujących z Batter-Jinami. Krążą pogłoski, że to właśnie oni wymyślili technike dla Batter-Jinów o nazwie Blue Comet, opierającej się na szybkości Batter-Jinów, a także na podstawowej technice Sarianinów Red Comet. Łącząc te techniki powstaje technika bardzo silna i niebezpieczna, a czym większa przyjaźń między przedstawicielami tych ras, tym silniejsza technika.

Cechy:

+1 Sz

-1 Ogł

 

Moc Wkurzenia: 30%

- Jest to rasa wytrzymująca niskie temperatury, arogancka i dobrze współpracująca z Batter-jin'ami

- Latanie: 4 ki za turę
- Co 3000 bp Sz + 1

 

Bass-jin:


Płeć: Obojętnie
Wiek:20-90 lat
Charakter: Dowolne
Techniki początkowi: Ki ball, Telekineza

 Bass-Jinowie to najmniejsza rasa w kosmosie. Oprócz tego wyróżniają się także dwoma parami oczu oraz zielonym kolorem skóry. Nie są silnymi wojownikami, ale najlepsi spośród tej rasy potrafią zatrzymywać czas, wstrzymując swój oddech. Potrafią także podnosić przedmioty za pomocą telekinezy (która każdy Bass-Jin potrafi w stopniu mistrzowskim).

Cechy:

+1 Int

+1 Sw

-1 Ogł

-1 Ki

 

Moc Wkurzenia: 30%

- po wielu treningach, potrafią zatrzymywać czasz, przez wstrzymanie oddechu
- dzięki dodatkowej parze oczu, dostrzegają więcej szczegółów

 

Arlianie:


Płeć: Obojętnie
Wiek:20-90 lat
Charakter: Dowolne
Techniki początkowi: Ki ball

 Arlianie to rasa zamieszkująca planetę Arla. Rasa ta została wytępiona, a planeta zniszczona przez Vegete, jednak nielicznym osobnikom udało się przeżyć. Nie wiemy o nich dużo, ale wiemy, że potrafią regenerować kończyny (podobnie jak Namek-Jinowie) oraz nie muszą jeśćani pić, co bardzo ułatwiało im życie w trudnych warunkach, jakie zaserwował im ich były król, który był tyranem.

Cechy:

+1 S

+1 Sz

+1 Int

-3 Ogł

 

Moc Wkurzenia: 30%

-nie muszą pić

-ich kończyny się regenerują

 

 

Kanassa-jin:

Płeć: Obojętnie
Wiek:20-130 lat
Charakter: Dowolne
Techniki początkowi: Ki ball, Telepatia

 Rasa niemalże zgładzona przez Sayan. Kilku niedobitkom udało się uciec i utrzymać tą rasę przy życiu. Rasa Kanassów wykazuje wielkie predyspozycje kinetyczno-umysłowe – mówi się, iż potrafią nawet przewidywać przyszłość.

Cechy:

+2 Int

+1 Sw

-1 Sz

-2 Ogł

 

Moc Wkurzenia: 30%

- dobrzy wojownicy obdarzeni wysokimi zdolnościami kinetyczno - umysłowymi

 

Bune - jin


Płeć: Obojętnie
Wiek:16-90 lat
Charakter: Dowolne
Techniki początkowi: Ki ball, Energy beam

 Rasa zamieszkująca najciemniejsze otchłanie wszechświata – różne planety, planetoidy. Ich umysły są słabe – są porywczy, nie opanowani – dlatego są bardzo podatni na działanie czarów Majinów

Cechy:

+2 Ki

+1 S

-1 Ogł

-2 SW

 

Moc Wkurzenia: 65%

-podatni na działanie mocy Majin'ów

 

Traders:


Płeć: Obojętnie
Wiek:16-90 lat
Charakter: Dowolne
Techniki początkowi: Ki ball, Energy beam

Jedni z najsilniejszych Crusaiderów. Kiedyś stanowili elitę Kosmicznych Wojowników, teraz podobnie jak wielu ich pobratymców podróżują przez wszechświat w poszukiwaniu okazji do zarobku. Cechą charakterystyczną tej rasy jest ich specjalna technika, dzięki której mogą zmieniać się ciałem z dowolną żyjącą istotą.

Cechy:

+1 S

-1 Ogł

 

Moc Wkurzenia: 35%

- potrafią zamieniać się ciałami, z innymi istotami

 

Transbonowie:


Płeć: Obojętnie
Wiek: 16-90 lat
Charakter: Dowolne
Techniki początkowi: Ki ball, Energy beam

Rasa przystojnych, zielono-skórych wojowników, którzy potrafią zawrócić w głowie większości kobiet. Bardzo dbają o swój wygląd, jednak wolą dobrą walkę, niż być przystojnym. Podobnie jak skórę, mają także zielone włosy. Niestety po przemienieniu się w Monster Transbonow, tracą na urodzie, na szczęście jest to transformacja przejściowa, więc nie ma nad czym płakać.

Cechy:

+2 Ogł

+1 Ki

-2 SW

-5 Zr

 

Moc Wkurzenia: 30%

- dodatkowy modyfikator +5 przy przekonywaniu płci przeciwnej

 

 Imegga-jin

Płeć: Obojętnie
Wiek:16-90 lat
Charakter: Dowolne
Techniki początkowi: Ki ball, Energy beam

 Rasa typowych Crusaiderów – nie wykazują żadnych specjalnych umiejętności, nie grzeszą siłą. Zamieszkują odległe galaktyki  – najczęściej są zatrudniani jako najemnicy, którzy chronią czyjegoś mienia

Cechy:

+1 S

+1 Ki

-2 Ogł

 

Moc Wkurzenia: 35%

 

 

Piko-jin

Płeć: Obojętnie
Wiek:16-90 lat
Charakter: Dowolne
Techniki początkowi: Ki ball, Energy beam

 Kolejna już zielono-skórna rasa. Tym razem wargi są różowe, czego nie było w innych rasach. Ich planeta czyli Randin znajduje się w wschodniej części wszechświata. Nie wiemy o tej rasie zbyt dużo. Wiadomo jednak, że są świetnymi wojownikami, ale nei tylko. Krążą pogłoski, że jest to rasa jeszcze bardziej barbarzyńska niż rasa Saiya-Jinów, jednak są to tylko pogłoski, i nie wiadomo czy jest to prawda.

Cechy:

+1 S

+2 Ki

-1 SW

-1 Ogł

 

Moc Wkurzenia: 45%

 - opanowali techniki związane z naturą

 

Kondan-jin

Płeć: Obojętnie
Wiek:16-90 lat
Charakter: Dowolne
Techniki początkowi: Ki ball, Energy beam

 Rasa dość słabych wojowników - raczej wykorzystywanych jako mięso aramatnie. Często swe nieudolności uzupełniali technologią. Przedstawiciele tej rasy sami nie pamiętają skąd dokładnie pochodzili ich przodkowie, wszakże minęło już 10.000 lat

Cechy:

+1 S

-1 Ogł

 

Moc Wkurzenia: 25%

- umiejętności: broń palna, informatyka na 60%

 

Dotrian

Płeć: Obojętnie
Wiek:16-90 lat
Charakter: Dowolne
Techniki początkowi: Ki ball, Energy beam

 Jest to rasa różowych istot, które zamiast włosów mają kolce. Mają spiczaste uszy, i fioletowe wargi, które sprawiają wrażenie sadysty. Podobnie jak wargi, ich oczodoły są także fioletowe, co jeszcze powiększa „efekt” sadysty. Ich ciało jest pulchne, przez co tracą na szybkości, jednak zyskują na sile

Cechy:

+2 S

+1 Ki

-1 Sw

-2 Ogł

 

Moc Wkurzenia: 35%

 

 

Tenegram

Płeć: Nijaka
Wiek:20-190 lat
Charakter: Dowolne
Techniki początkowi: Ki ball, Energy beam

 Można ją nazwać rasą pół-ryb. Lubują wodę, większość swojego życia spędzają w niej – zamieszkują, dlatego planety, gdzie woda jest czysta, nieskażona. W wodzie są świetnymi pływakami jak i wojownikami (z czym na lądzie trudniej). Tak kochają ten żywioł, iż stworzyli specjalną technikę, którą mogą zamieniać praktycznie wszystko w zbiorniki wodne.

Cechy:

+1 Sz

-1 Ogł

 

Moc Wkurzenia: 15%

 - w wodzie bazowa szybkość równa: 20

 - pobierają tlen z wody

 

Torubianie

Płeć: Obojętnie
Wiek:16-90 lat
Charakter: Dowolne
Techniki początkowi: Ki ball, Energy beam

 Rasa bardzo tajemnicza, małomówna. Kiedyś zamieszkiwali planetę Derendor, jednakże została zgładzona przez tyrańskich przodków Icerów. Rasę tą cechuję wyjątkowa szybkość

Cechy:

+2 Sz

-1 Sw

-1 Ogł

 

Moc Wkurzenia: 25%

 - co 4000 BP: Szybkość +2

 

Venutoin

Płeć: Obojętnie
Wiek:16-90 lat
Charakter: Dowolne
Techniki początkowi: Ki ball, Energy beam

 Rasa bardzo nielubiana – ze względu na ich obrzydliwy jednak wygląd. Często wykorzystywani jako najemnicy (podobnie zresztą jak reszta Crusaiderów). Po opuszczeniu swojej ojczystej planety, upodobali sobie cały wszechświat – są tam gdzie mogą mieć ciszę i spokój, albo tam gdzie mogą zarobić. Na przestrzeni lat wykształcili w sobie dziwne cechy, dzięki którym mogą zmieniać swoje ciało.

Cechy:

+1 S

-1 Ogł

 

Moc Wkurzenia: 30%

- posiadają specyficzne właściwości

 

Hemadein:


Płeć: Obojętnie
Wiek:16-90 lat
Charakter: Dowolne
Techniki początkowi: Ki ball, Energy beam

 Rasa niebieskich istot, które mają dwie wystająca dziury w głowie:D Są bardzo liczną rasą, przez co kiedyś byli wykorzystywani jako siły militarne tyrana Frezyy, jednak po jego upadku oswobodzili się i rozlecieli po całym kosmosie. Są rasą wojowników, jednak nie potrafią zbyt dobrze posługiwać się KI, więc często używają broni miotającej czy palnej.

Cechy:

+1 S

-1 Ogł

 

Moc Wkurzenia: 25%

 - umiejętność broni palnej: 70%